الجی به تلویزیون و لوازم خانگی خود تبلیغات اضافه میکند.
الجی الکترونیکس قصد دارد درآمد سالانه جهانی خود را از 51 میلیارد دلار گزارششده برای سال گذشته میلادی، به تقریباً 79 میلیارد دلار در سال 2030 برساند و بهعنوان بخشی از این برنامه، بهدنبال آن است که در لوازم خانگی و تلویزیونهای خود از تبلیغات و سرویسهای اشتراکیاستفاده کند. همچنین بهعنوان بخش دیگری از این استراتژی رشد، سیستمعامل webOS که تلویزیونهای هوشمند ال جی از آن پشتیبانی میکنند، ممکن است در دسترس برندهای تلویزیون دیگر قرار بگیرد.
به گزارش شبکه لوازم خانگی، «ویلیام چو»، مدیرعامل ال جی از تصمیم این شرکت برای تبدیلشدن به یک «شرکت راهحل زندگی هوشمند» خبر داد که به موجب آن قصد دارد به محصولات خود تنوع بیشتری دهد و یک مدل کسبوکار متمرکز بر «تعامل مشتری» ایجاد کند.
به گفته چو، الجی با استراتژی رشد جدید خود «مدل کسبوکار خدمات مبتنی بر پلتفرم» را معرفی میکند که بهطور مداوم مزایایی ازجمله محتوا و خدمات، اشتراکها و رویکردها» را در محصولات خود ارائه میدهد.
کسبوکار تلویزیون الجی اولین بخشی خواهد بود که با هدف تبدیلشدن به یک «ارائهدهنده خدمات رسانهای و سرگرمی» به مدل کسبوکار جدید شرکت تغییر خواهد یافت.