امید قالیباف در بازاریابی هم رفوزه شد./آقای قالیباف بیش از این به خود آسیب نزنید!
امید قالیباف بار دیگر و طی یک نشست خبری برای فروش لوازم خانگی بازاریابی کرد!
به گزارش شبکه لوازم خانگی، بیش از دوماه است که وزارت صمت وارد فروش لوازم خانگی شده و مدیران این وزارتخانه چند نوبت با هدف بازاریابی و فروش لوازم خانگی نشست خبری برگزار کردهاند.
در آخرین نمونه از تلاشهای بازاریابی مدیران وزارت صمت، سخنگوی این وزارتخانه بار دیگر کنفرانس خبری برگزار و تلاش کرد تا تواناییهای خود در قالب یک ویزیتور و بازاریاب خوب را به نمایش بگذارد.
متاسفانه امید قالیباف ویزیتور خوبی نیست و حتی در حد و اندازه یک بازاریاب مبتدی نیز عملکرد مناسبی ندارد و باید او را به صورت همزمان در دانش اقتصاد، تجارت و بازاریابی رفوزه قلمداد کرد و طرح وزارت صمت جهت فروش لوازم خانگی را یک طرح کاملا شکست خورده عنوان کرد که موجب نارضایتی در بین فعالین صنعت و بازار لوازم خانگی شده است.
دخالت و ورود مستقیم وزارت صمت در فروش لوازم خانگی یعنی مدیران این وزارتخانه به جایگاه و نقش خود واقف نیستند و اینگونه رفتار آثار مخرب زیادی به همراه دارد.
متاسفانه این طرح به جز هزینه از جیب مردم و افزایش ناامیدی و نارضایتی از عملکرد وزارت صمت چیزی به ارمغان ندارد و افسوس که از رسانههای مدعی دانش اقتصادی نه تنها هیچ انتقادی شنیده نمیشود که برای قالیباف در نقشِ بازاریاب سوت و کف نیز میزنند!
در نهایت ضمن افسوس از این شرایط، باید به آقای قالیباف گفت: “لطفا بیش از این به خود آسیب نزنید!”