چهارشنبه , 11 تیر 1404 - 7:45 قبل از ظهر

امید قالیباف در بازاریابی هم رفوزه شد./آقای قالیباف بیش از این به خود آسیب نزنید!

امید قالیباف در بازاریابی هم رفوزه شد./آقای قالیباف بیش از این به خود آسیب نزنید!

امید قالیباف بار دیگر و طی یک نشست خبری برای فروش لوازم خانگی بازاریابی کرد!

به گزارش شبکه لوازم خانگی، بیش از دوماه است که وزارت صمت وارد فروش لوازم خانگی شده و مدیران این وزارتخانه چند نوبت با هدف بازاریابی و فروش لوازم خانگی نشست خبری برگزار کرده‌اند.

در آخرین نمونه از تلاش‌های بازاریابی مدیران وزارت صمت، سخنگوی این وزارتخانه بار دیگر کنفرانس خبری برگزار و تلاش کرد تا توانایی‌های خود در قالب یک ویزیتور و بازاریاب خوب را به نمایش بگذارد.

متاسفانه امید قالیباف ویزیتور خوبی نیست و حتی در حد و اندازه یک بازاریاب مبتدی نیز عملکرد مناسبی ندارد و باید او را به صورت همزمان در دانش اقتصاد، تجارت و بازاریابی رفوزه قلمداد کرد و طرح وزارت صمت جهت فروش لوازم خانگی را یک طرح کاملا شکست خورده عنوان کرد که موجب نارضایتی در بین فعالین صنعت و بازار لوازم خانگی شده است.

دخالت و ورود مستقیم وزارت صمت در فروش لوازم خانگی یعنی مدیران این وزارتخانه به جایگاه و نقش خود واقف نیستند و اینگونه رفتار آثار مخرب زیادی به همراه دارد.

متاسفانه این طرح به جز هزینه از جیب مردم و افزایش ناامیدی و نارضایتی از عملکرد وزارت صمت چیزی به ارمغان ندارد و افسوس که از رسانه‌های مدعی دانش اقتصادی نه تنها هیچ انتقادی شنیده نمی‌شود که برای قالیباف در نقشِ بازاریاب سوت و کف نیز میزنند!

در نهایت ضمن افسوس از این شرایط، باید به آقای قالیباف گفت: “لطفا بیش از این به خود آسیب نزنید!”

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *