سه شنبه , 10 تیر 1404 - 5:29 بعد از ظهر

برنامه‌ریزی مدیران شرکت لوازم خانگی پارس برای ورود به بازارهای خارجی

برنامه‌ریزی مدیران شرکت لوازم خانگی پارس برای ورود به بازارهای خارجی

در ادامه برنامه‌ریزی مدیران شرکت لوازم خانگی پارس جهت تقویت راهبرد صادرات محصولات این شرکت، نشستی با تجار و مسئولان اتاق بازرگانی ایران و افغانستان برگزار شد.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، در این نشست سجاد باشی معاون بازاریابی و فروش شرکت لوازم خانگی پارس با تاکید بر توسعه صادرات غیرنفتی به عنوان یک استراتژی مهم، گفت: رونق و جهش تولید می‌تواند زمینه ساز حضور کالای ایرانی در عرصه بین لمللی باشد. همچنین صادرات محصولات تولید شده در داخل کشور میتواند برندها را روزآمدتر کرده و به جای ماندن در چارچوب‌های ملی، در تراز بین المللی سطح و جایگاه خود را ارتقاء دهند.

در این نشست محمد حنیف مسعودی از بازرگانان کشور افغانستان و معاون اتاق بازرگانی ایران و افغانستان با استقبال از صادرات محصولات پارس به افغانستان از همکاری اتاق بازرگانی مشترک دوکشور در این زمینه خبر داد.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *