برنامهریزی مدیران شرکت لوازم خانگی پارس برای ورود به بازارهای خارجی
در ادامه برنامهریزی مدیران شرکت لوازم خانگی پارس جهت تقویت راهبرد صادرات محصولات این شرکت، نشستی با تجار و مسئولان اتاق بازرگانی ایران و افغانستان برگزار شد.
به گزارش شبکه لوازم خانگی، در این نشست سجاد باشی معاون بازاریابی و فروش شرکت لوازم خانگی پارس با تاکید بر توسعه صادرات غیرنفتی به عنوان یک استراتژی مهم، گفت: رونق و جهش تولید میتواند زمینه ساز حضور کالای ایرانی در عرصه بین لمللی باشد. همچنین صادرات محصولات تولید شده در داخل کشور میتواند برندها را روزآمدتر کرده و به جای ماندن در چارچوبهای ملی، در تراز بین المللی سطح و جایگاه خود را ارتقاء دهند.
در این نشست محمد حنیف مسعودی از بازرگانان کشور افغانستان و معاون اتاق بازرگانی ایران و افغانستان با استقبال از صادرات محصولات پارس به افغانستان از همکاری اتاق بازرگانی مشترک دوکشور در این زمینه خبر داد.