به نام صنعت لوازم خانگی، به کام عدهای خاص!
یکی از مجموعههای صنفی لوازم خانگی کشور بار دیگر تصمیم به تدوین استراتژی گرفته است، اقدامی که به نام کل صنعت لوازم خانگی و به کام عدهای خاص در حال انجام است.
به گزارش شبکه لوازم خانگی، یکی از مجموعههای صنفی در هفتههای گذشته چندین جلسه با حضور برخی افراد خاص جهت نگارش و تدوین استراتژی برگزار کرده است.
این اولینبار نیست که این مجموعه صنفی تصمیم به تهیه استراتژی میگیرد و تاکنون بارها شاهد اینگونه اقدامات از طرف این مجموعه بودهایم.
باوجود تعدد مجموعههای صنفی لوازم خانگی کشور و عدم نقش آفرینی اکثریت تولیدکنندگان و صنعتگران در تهیه و تدوین اینگونه اسناد، اما این اقدام نیز به نام کل صنعت لوازم خانگی کشور در حال انجام است.
در حالیکه استراتژی نویسی این مجموعه صنفی به نام کل صنعت لوازم خانگی در حال انجام است اما اکثریت مدیران و شرکتهای لوازم خانگی کشور از این ماجرا کوچکترین اطلاعی ندارند و مشخص نیست که پس از تدوین نهایی، چگونه قرار است کل صنعت لوازم خانگی در جهت آن حرکت و آن را اجرایی کند؟!
براساس شنیدهها طرح دوباره استراتژی نویسی در این مجموعه صنفی به پیشنهاد مدیرعامل شرکت “ب” صورت گرفته و متاسفانه خیر و منافع کل صنعت و بازار لوازم خانگی در این داستان نیز نادیده گرفته شده است.
هر مجموعه صنفی این اختیار را دارد که اقداماتی نظیر تدوین استراتژی داشته باشد اما اینکه اینگونه اقدامات به نام کل صنعت لوازم خانگی تمام شود و در پشت پرده با ارائه آن به بخشهای دولتی کام عدهای خاص را شیرین کند و در دل به ریش صنعتگران و بازاریان لوازم خانگی بخندند، غیرقابل قبول است.
جا دارد تا فعالان بخش خصوصی در مقابل اینگونه دکانسازیها که به نام آنها و در پوشش عبارات جذاب انجام میشود، کاملا هوشیار باشند و در بازی این افراد قرار نگیرند.