چهارشنبه , 11 تیر 1404 - 4:30 قبل از ظهر

تشریح اولویت‌های ال‌جی توسط مدیرعامل جدید این شرکت برای سال 2022

تشریح اولویت‌های ال‌جی توسط مدیرعامل جدید این شرکت برای سال 2022

مدیرعامل جدید ال‌جی هدف اصلی این شرکت را در سال2022 تبدیل‌شدن به مبتکر سبک زندگی بهتر وارائه دهنده‌ راهکارهای اصولی در هر زمان‌ است.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، ویلیام چو مدیرعامل جدید ال‌جی الکترونیکس اولویت‌های این شرکت برای سال 2022 را اعلام کرد و توضیح داد که حرکت بر اساس استراتژی‌های از قبل برنامه‌ریزی شده در سال جدید برای ارزش‌ نهادن به مشتری، تقویت کسب‌وکارهای موجود و درعین حال آمادگی برای هرگونه احتمالاتی در آینده ‌تا چه اندازه اهمیت دارد.

ویلیام چو همچنین در سخنرانی پایان سال خود از همه‌ کارکنان برای موفقیت در سال 2021 که شاهد تغییرات و رشد زیادی در میان چالش‌های بازار جهانی بودند، قدردانی کرد.

ویلیام چو در این رابطه گفت: ما هر آنچه باید انجام دهیم تا مدیریت سریع‌تر و شجاعت لازم برای اجرای راه‌های جدید به‌منظور برآورده کردن نیازهای محیط کاری در حال تغییر را داشته باشیم، انجام خواهیم داد. ال‌جی همیشه محصولات باکیفیت تولید کرده و در آینده نیز چنین خواهد بود. در آینده ما تأکید بیشتری بر تجربه کلی مشتری با مفهومF.U.N خواهیم داشت؛ که به معنی اولین (First)، منحصربه‌فرد (Unique) و جدید (New) است. این سه ویژگی به‌طور برجسته در تمام تجربیات مشتری در سال 2022 وجود خواهد داشت.

چو گفت: نوآوری‌های تجربه مشتری شامل فرصت‌های بیشتر ارتباط با مشتریان به‌منظور پیش‌بینی دقیق‌تر و پاسخگویی بهتر به سبک زندگی جدید و روندهای بازار خواهد بود.

وی ادامه داد: ما این کار را بر اساس آنچه تاکنون ساخته‌ایم و با تقویت و بهبود برنامه‌ریزی برای آینده انجام خواهیم داد. تمرکز ما بر به حداکثر رساندن پتانسیل رشد کسب‌وکارهای موجود و مشاهده هر معامله از منظر تجربه مشتری خواهد بود.

چو به تحولات دیجیتالی اشاره کرد و گفت: ابتکاری که دو سال پیش آغاز شد، در حال حاضر بخشی از تمام جنبه‌های تجارت ال‌جی است که از برنامه‌ریزی تا عملیات، افزایش کارایی و بهبود رقابت‌ را شامل می‌شود.

مدیرعامل ال‌جی سخنرانی خود را با اشاره به تغییرات اساسی که قرار است در نحوه فعالیت‌های ال‌جی به‌عنوان یک شرکت انجام شود، به پایان رساند.

وی در پایان گفت: برای موفقیت ما بسیار مهم است که روشی ارگانیک برای کاهش و حذف موانع و شکاف‌ها بین بخش‌ها و واحدهای تجاری اتخاذ کنیم تا به کارمندان اجازه دهیم با آزادی بیشتری باهم ارتباط برقرار کنند و هماهنگ‌تر شوند. به همین ترتیب، ما باید همکاری خود را با سایر سازمان‌ها نیز افزایش دهیم و متوجه شویم که کجا می‌توانیم قابلیت‌های اصلی داخلی را توسعه دهیم.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *