سه شنبه , 10 تیر 1404 - 5:54 بعد از ظهر

سراها اگر توانستند بدون تبلیغ کالا بفروشند، مرد هستند!

سراها اگر توانستند بدون تبلیغ کالا بفروشند، مرد هستند!

به گفته پازوکی تنها دلیل فروش سرای ایرانی و مانند آن، همان فروش قسطی شان است در حالی که واحدهای صنفی هم فروش قسطی دارند و بنکدار خودش سرمایه گذاری می کند بی آنکه بانک به او کمکی کند و اعتباری بدهد!

به گزارش ماتریکس، اکبر پازوکی افزود: سراها، فروشگاه ها و مال های بزرگ اگر توانستند بدون تبلیغ به مردم کالا بفروشند، بازار تعریف میشود و این در اصل ۴۴ قانون اساسی هم ذکر شده که باید از تبلیغات نامتعارف و برخلاف واقع جلوگیری شود اما شما می بینید در صدا و سیما ۲۴ ساعته در حال تبلیغ هستند تا به شما بگویند از کجا خرید کنید!

پازوکی عنوان کرد: صنف لوازم خانگی با ۶۳سال سابقه صنفی، هیچ وقت در رادیو و تلویزیون تبلیغ نداشته، به این دلیل که مستقل و کار خودرا بلد بوده؛ رئیس اتحادیه صنف لوازم خانگی تهران، معتقد است تبلیغات خلاف واقع با واژگانی مثل مرجع تخصصی و بدون سود بانکی مگر امکان پذیر است؟ او از مردم تقاضا می کند موقع خرید از مراکز مختلف، حواسشان را جمع کنند.

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *