سراها اگر توانستند بدون تبلیغ کالا بفروشند، مرد هستند!
به گفته پازوکی تنها دلیل فروش سرای ایرانی و مانند آن، همان فروش قسطی شان است در حالی که واحدهای صنفی هم فروش قسطی دارند و بنکدار خودش سرمایه گذاری می کند بی آنکه بانک به او کمکی کند و اعتباری بدهد!
به گزارش ماتریکس، اکبر پازوکی افزود: سراها، فروشگاه ها و مال های بزرگ اگر توانستند بدون تبلیغ به مردم کالا بفروشند، بازار تعریف میشود و این در اصل ۴۴ قانون اساسی هم ذکر شده که باید از تبلیغات نامتعارف و برخلاف واقع جلوگیری شود اما شما می بینید در صدا و سیما ۲۴ ساعته در حال تبلیغ هستند تا به شما بگویند از کجا خرید کنید!
پازوکی عنوان کرد: صنف لوازم خانگی با ۶۳سال سابقه صنفی، هیچ وقت در رادیو و تلویزیون تبلیغ نداشته، به این دلیل که مستقل و کار خودرا بلد بوده؛ رئیس اتحادیه صنف لوازم خانگی تهران، معتقد است تبلیغات خلاف واقع با واژگانی مثل مرجع تخصصی و بدون سود بانکی مگر امکان پذیر است؟ او از مردم تقاضا می کند موقع خرید از مراکز مختلف، حواسشان را جمع کنند.