چهارشنبه , 11 تیر 1404 - 7:45 قبل از ظهر

سینور ری‌برندینگ کرد.

سینور ری‌برندینگ کرد.

گروه سینور همزمان با تغیبرات ساختاری و خطوط تولید، از لوگو و نماد سینور ری‌برندینگ کرد.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، گروه صنعتی سینور پویا دلیل این اقدام را تغییرات ایجاد شده در این مجموعه عنوان کرده است.

ارتقای سطح کیفی محصولات همگام با استانداردهای روز دنیا و بکارگیری از بروزترین ماشین آلات در خطوط تولید از جمله اهداف و دلایل ری‌برندینگ لوگو و نماد سینور است.

لازم به یادآوری است که محصولات سینور با ضمانت خدمات طلایی پویا عرضه میشود و شعار “سینور، سفیر آسایش و آرامش” نیز برای این برند انتخاب شده است.

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *