چهارشنبه , 11 تیر 1404 - 1:23 قبل از ظهر

فلسفه طراحی محصولِ سامسونگ برای سال۲۰۳۰

فلسفه طراحی محصولِ سامسونگ برای سال۲۰۳۰

سامسونگ برای سال2030 برنامه‌های بزرگی دارد. این شرکت مستقر در کره جنوبی میخواهد تا سال2030 به بزرگترین تولیدکننده تراشه‌های نیمه‌هادی جهان تبدیل شود و اکنون فلسفه طراحی محصول جدید خود را نشان داده است که در سال 2030 اجرایی خواهد شد. سامسونگ، چشم‌انداز خود را 16 آوریل 2024(28 فروردین) در هفته طراحی میلان 2024 به نمایش خواهد گذاشت.

به‌ گزارش شبکه لوازم خانگی، «تی‌ام رو» (TM Roh)، مدیرعامل سامسونگ MX، سرمقاله جدیدی را برای افشای فلسفه طراحی محصول جدید این شرکت و مواردی که می‌خواهد برطرف کند، نوشته است. غول کره‌ای با فلسفه طراحی محصول جدید خود که Samsung Design Identity 5.0 نام دارد، چند ویژگی ازجمله ضرورت، نوآوری و هماهنگی را پیش میگیرد.

مدیر ارشد سامسونگ فاش کرد که آن‌ها بیش از 1500طراح در هفت استودیو طراحی خود از سراسر جهان دارند. آن‌ها از فلسفه طراحی سامسو‌نگ – Inspired by Humans, Creating the Future – استفاده می‌کنند که از زمان آغاز به کار بخش موبایل آن در سال1996 تغییری نکرده است. بااین‌حال، نحوه زندگی، تجربه زندگی و استفاده مردم از محصولات دائماً درحال تغییر است و سامسو‌نگ می‌خواهد استراتژی خود را برای آینده اصلاح کند.

سامسونگ با فلسفه طراحی جدید DI 5.0 خود می‌خواهد محصولاتی با سه ویژگی طراحی بسازد:

با طراحی Essential، این شرکت می‌خواهد روی هدف اصلی محصولات خود تمرکز کند. به‌عنوان مثال، گلکسی S24 دارای طراحی نسبتاً ابتدایی با حاشیه‌های نازک است و از همان زبان طراحی سایر گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کند.

طراحی Innovative در محصولات سامسونگ می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند قابلیت ترجمه هم‌زمان تماس‌های گلکسی S24 و جاروبرقی‌هایی که به‌طور خودکار نوع کف زمین را تشخیص می‌دهند.

با طراحی Harmonious، این شرکت می‌خواهد از طریق SmartThings که تمام محصولات سامسونگ را با یکدیگر ادغام می‌کند، باعث سادگی محصولات خود شود.

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *