قطعات یدکی ادمیلسون جداگانه عرضه میشود./لوازم خانگی ادمیلسون ۳ماه گارانتی تعویض دارد.
مدیرعامل شرکت ادمیلسون با اشاره به اهمیت خدمات پس از فروش، از عرضه جداگانه قطعات یدکی و مصرفی در سایت ادمیلسون خبر داد و گفت: لوازم خانگی ادمیلسون نود روز گارانتی تعویض و ۴۲ماه گارانتی و خدمات پس از فروش دارد.
به گزارش شبکه لوازم خانگی، حمیدرضا ایزدپور در معرفی برند لوازم خانگی ادمیلسون، اظهار داشت: استارت برند ادمیلسون از اواخر سال۹۹ زده شد و از تیرماه سال ۱۴۰۰ عرضه محصولات لوازم خانگی ادمیلسون به بازار آغاز شد.
وی ادامه داد: فعالیت برند ادمیلسون با سه محصول پلوپز، خردکن و اسنکساز شروع شد و سپس تنوع محصولات بیشتر شد و آونتوستر، آونسولار، آبمیوهگیری، غذاساز و چایساز نیز به سبد لوازم خانگی ادمیلسون افزوده شد.
ایزدپور عنوان کرد: در سال۱۴۰۱ نیز تاکنون سه محصول شامل دومدل آبمیوهگیری و یک مدل چایساز جدید را در برنامه داشتهایم.
مدیرعامل شرکت ادمیلسون بیان کرد: یکی از دغدغههای مصرفکنندگان لوازم خانگی این است که با مشکل تهیه قطعه مواجه هستند و این موضوع به یک مشکل برای مصرفکننده تبدیل شده است.
وی ادامه داد: اما ما در برند ادمیلسون با هدف ایجاد آسودگی خاطر و اطمینان مصرفکننده از بابت خدمات و قطعات یدکی لوازم خانگی ادمیلسون، کلیه قطعات یدکی و مصرفی را به صورت جداگانه در سایت رسمی ادمیلسون عرضه کردهایم.
ایزدپور با اشاره به اهمیت خدمات پس از فروش، گفت: لوازم خانگی ادمیلسون نود روز گارانتی تعویض دارد، یعنی اگر مصرفکننده از محصولی که خریداری کرده رضایت نداشته باشد، تا نود روز امکان تعویض محصول فراهم شده است. ضمن اینکه لوازم خانگی ادمیلسون با ۴۲ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش، برندی متمایز و خاص در میان برندهای فعال حوزه لوازم خانگی کوچک است.
مدیرعامل شرکت ادمیلسون در تشریح برخی از برنامههای این شرکت در سال جاری، عنوان داشت: گردهماییها آموزشی معرفی برند و محصولات لوازم خانگی ادمیلسون را در سال جاری در استانها برگزار خواهیم کرد و حضور پررنگ در نمایشگاههای تخصصی خواهیم داشت.