چهارشنبه , 11 تیر 1404 - 1:22 قبل از ظهر

محصولات سلامت محور و حافظ محیط زیست، اهداف اصلی در تولیدات ناسیونال‌ایران

محصولات سلامت محور و حافظ محیط زیست، اهداف اصلی در تولیدات ناسیونال‌ایران

مدیرعامل شرکت ناسیونال ایران گفت: كارخانجات و كارگاه‌هاي شركت  ناسیونال ایران به وسعت بيش از ٢٤هزار مترمربع شامل واحدهای پرس، تزريق پلاستيك، دايكاست، تراشكاري، تفلون، رنگ، چاپ و بردسازي است که امكان تامين درصد بالايي از قطعات مورد نياز توليد را فراهم میکند.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، شاهین علی‌محمدی افزود: توليدات انواع لوازم خانگي در ٧خط توليدي مستقل و در دو سالن اصلي واقع است كه امكان توليد سالانه بيش از يك ميليون محصول آن هم تنها در يك شيفت را دارد. همچنین دفتر مركزي شركت شامل واحدهاي فروش و بازاريابي، تحقيق و توسعه، مهندسي و تامين به همراه واحد مالي است.

علی‌محمدی به سرمایه انسانی مجموعه اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر نیروی انسانی شاغل در مجموعه بيش از ٥٠٠نفر است كه با بهره‌برداري از طرح‌هاي توسعه‌اي شركت، تا سال١٤٠٤ اشتغالزایی به بيش از هزار نفر افزايش خواهند پیداکرد. لازم به ذكر است كه با خروج شريك خارجي از سال١٣٩٦ تا كنون بيش از ٤٠٠فرصت شغلي به صورت مستقيم در ناسیونال ایران ايجاد شده است.

مدیرعامل ناسیونال ایران به بررسی جزییات تولید شرکت پرداخت و گفت: در شرايط امروز توليدات شركت، در ۱۲گروه محصولات و بالغ بر بیش از ۶۰محصول است كه تقريبا تمامي لوازم خانگي را پوشش مي‌دهد. همچنین جهت رفاه مصرف‌كنندگان تدابير پشتيباني قطعه و توسعه شبكه خدمات پس از فروش به مرحله اجرا درآمده است. در حال حاضر بيش از ۳۰۰واحد خدمات پس از فروش در سراسر كشور مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین به دو هدف اصلی سلامت محور و با صرفه‌جویی برق و حفظ محیط زیست در تولید محصولات جديد اشاره کرد که در آینده جزییات بیشتری از آن مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع تولید و پخش محصولات سوزوکی تحت لیسانس سوزوکی ژاپن، ناسیونال ایران امسال از محصولات متنوع سوزوکی هم رونمایی خواهد کرد.

علی‌محمدی تاکید کرد: در نمایشگاه امسال به صورت ندیتر و لملی‌تر ، محصولاتIOT که توسط واحد تحیقیق و توسعه  ناسیونال ایران طراحی شده به نمایش گذاشتین و تولید انبوه این دست از محصولات از ابتدای دی ماه امسال آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به سابقه طولانی همکاری، شراکت و ساخت با شرکت‌های خارجی به خصوص برندهای ژاپنی، مطرح کرد: معتقدیم مسیر آینده لوازم خانگی به سمت هوشمند سازی و کاهش مصرف انرژی میرود و در دستور کار واحد تحقیق و توسعه شرکت هم بعنوان یک ماموریت تعریف شده است.

مدیرعامل  ناسیونال ایران با اشاره به تشكيل نمايشگاه‌هاي تخصصي که از بهترين عوامل ايجاد زمينه مناسب براي رقابت سالم است، گفت: نمایشگاه‌های تخصصی باعث رونق در ايجاد واحدهای تحقيق و توسعه و مهندسي شرکت‌ها براي ایجاد نوآوري می‌شود و امكان ارتباط مستقيم با مصرف‌كننده نهائي را فراهم مي‌سازد و بازخورهاي سودمندي را براي تولیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

وی یکی از اصلی‌ترین موانع توليد را تحريم‌هاي يك سويه دانست و گفت: اما اصلی‌ترین مانع تولیدکنندگان لوازم خانگی، خودتحریمی است. قوانين بروز نشده و در تقابل با ساير قوانين و شرايط روز محدوديت‌های زیادی برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

علی محمدی معتقد است که با جلسات مستقيم با وزراي صمت و اقتصاد، گام‌هاي موثري در جهت رفع موانع داخلی برداشته شده است. لذا براين باوریم که تعامل دولت مردان و صنايع مي‌بايست مستمر باشد.

مدیرعامل برند تجاری تولیپس، در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی شرکت توضیح داد: مجموعه شركت‌هاي ناسيونال ايران مسئوليت اجتماعي خود را در جهت آموزش و بالا بردن سطح دانش جامعه ميداند و در اين زمينه نسبت به احداث هنرستان دخترانه در اصفهان و توسعه آن و همچنين آموزش و اگاهي رساني از طريق فضاي مجازي به انجام رسانده است. از سوي ديگر نسبت به تامين مايحتاج هموطنان نيازمند در حد توان اقدام کرده‌ایم و در شرايط خاص با جديت اين كمك ها استمرار دارد.

وی به مهمترین وظیفه‌ شرکت‌های با قدمت بالا اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به استاندارد كه ايمني و كيفيت را به همراه دارد، مهمترين وظيفه شركت‌هاي قدیمی، این است که شناخت و تجربه خود در اين زمينه با سازمان استاندارد به اشتراک بگذارند که خوشبختانه این تعامل و ارتباط مناسب و مستمر مهندسان و متخصصان شركت‌ها با سازمان استاندارد، دستاورد هاي قابل توجهي داشته است./عصراقتصاد

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *