سه شنبه , 10 تیر 1404 - 6:20 بعد از ظهر

معاون فروش انتخاب الکترونیک: دوو بازار لوازم خانگی ایران را ترک نکرد/کیفیت خدمات پس ازفروش، وجه تمایز دوو نسبت به رقبا

معاون فروش انتخاب الکترونیک: دوو بازار لوازم خانگی ایران را ترک نکرد/کیفیت خدمات پس ازفروش، وجه تمایز دوو نسبت به رقبا

معاون فروش انتخاب الکترونیک با تاکید بر حضور برند لوازم خانگی دوو در ایران در عین ترک این بازار از سوی برندهای خارجی، کیفیت بالای خدمات پس ازفروش این شرکت را وجه تمایز نسبت به سایر رقبا در صنعت لوازم خانگی عنوان کرد.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، سیدعلیرضا صالحیان در پاسخ به این سوال که “باتوجه به تحریم ایران از سوی کشورهای غربی، بسیاری از برندهای لوازم خانگی خارجی بازارهای ایران را تحریم کرده و طی یک سال گذشته ایران را ترک کرده اند، در چنین شرایطی برنامه شرکت دوو چیست؟ آیا به حضور در بازارهای ایران در غیاب برندهای خارجی ادامه خواهد داد یا خیر؟” به شمانیوز گفت: از آنجاییکه چنین رفتارهای از سوی برندهای لوازم خانگی خارجی پیش از این نیز تکرار شده بود، چنین اقدامی از سوی این برندها قابل پیشبینی بود برهمین اساس سعی کردیم قرارداد منعقد شده با شرکت دوو با رعایت تمامی قوانین حقوق تجاری و بین المللی باشد تا در صورت برهم خوردن شرایط، شاهد ترک ایران از سوی این برند نباشیم. برهمین اساس، گروه صنعتی انتخاب در راستای حفظ اعتبار و رضایت مشتریان صنعت لوازم خانگی در کشور توانست با فراهم کردن بسترهای لازم برای ادامه حضور برند دوو در ایران، مانع ترک بازارهای لوازم خانگی کشور از سوی این برند باشد.

در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و افزایش رضایتمندی مشتریان ایرانی، چه چشم انداز و برنامه جدیدی را در سال۱۴۰۰ در نظر دارید؟
تلاش در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان و همچنین بالا بردن سطح کیفی محصولات و تولیدات، از جمله برنامه‌های سال۱۴۰۰ تعیین شده است.

باتوجه به اینکه تأکید مقامات ایرانی بر حمایت از تولید داخلی است، آیا شرکت دوو به عنوان یک برندخارجی تعاملی با شرکت‌های ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی دارد؟
دوو یک برند خارجی است اما باتوجه به بسترهای در نظر گرفته شده برای فعالیت این برند و نوع قرارداد منعقد شده از سوی ایران، با هدف کاهش وابستگی به تولیدات خارجی، در زمینه تولید محصولات دوو در داخل کشور نیز سرمایه گذاری‌هایی انجام شده و حتی بخشی از قطعات نیز بومی‌سازی شده است که میتواند در بلندمدت تاثیر مثبتی بر تقویت توان تولید داخلی داشته باشد.

آیا محصولی از تولیدات شرکت دوو وجود دارد که در بازارهای اروپا و یا سایر کشورها معرفی شده اما تاکنون در ایران عرضه نشده باشد؟ درصورت چنین موضوعی، آیا تصمیمی درخصوص معرفی این محصول در بازارهای ایرانی دارید؟
خیر. تاکنون چنین محصولی وجود نداشته است. همواره جدیدترین و بروزترین محصولات دوو، حتی باوجود تحریم‌ها و مشکلاتی که وجود داشته، در بازار ایران عرضه شده است. به عنوان مثال طی چندماه اخیر جدیدترین محصول لباسشویی‌ شرکت دوو با عنوان «سنیور» که مزیت‌های متعددی نسبت به سایر رقبای خود دارد، به بازار عرضه شده است.

آیا به غیر از شرکت انتخاب الکترونیک به عنوان نماینده اصلی دوو در ایران، مرکز دیگری را به عنوان ارائه دهنده خدمات پس ازفروش معرفی خواهید کرد؟
خیر. تنها شرکت ارائه دهنده خدمات پس ازفروش محصولات برند دوو، شرکت انتخاب الکترونیک است و در این زمینه لازم به ذکر است که به مشتریان این اطمینان را بدهم تمامی خدمات پس ازفروش برند لوازم خانگی دوو، از طریق شرکت انتخاب الکترونیک ارائه میشود و هرگونه اقدام در این خصوص از سوی سایر شرکت‌ها فاقد اعتبار و کذب است.

در شرایطی که شاهد حضور برندهای متفاوت لوازم خانگی در بازار ایران هستیم، مزیت رقابتی و تمایز برند دوو نسبت به سایر رقبا چیست؟
مهمترین مزیت‌ دوو، فروشگاه‌های برندشاپ و گستردگی حضور در کشور و همچنین جلب رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس ازفروش و تأمین قطعات را میتوان از جمله مزیت‌های برند دوو نسبت به سایر رقبا در بازار عنوان کرد و به جرات میتوان امروزه از برند دوو به عنوان یک برند برتر در صنعت لوازم خانگی صحبت کرد. در این خصوص لازم میدانم این نکته را به تمامی مشتریان برند دوو متذکر شوم که امروزه علی‌رغم اینکه بسیاری از شرکت‌های خارجی در ایران با مشکلات تأمین قطعات و فروش مواجه هستند، خدمات پس ازفروش برند دوو در بالاترین سطح و بسیار مطمئن آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان محترم این برند است.

⭐️

 

 

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *