سه شنبه , 10 تیر 1404 - 6:44 بعد از ظهر

نمایندگان خدمات شرکای تجاریِ تولیدکنندگان هستند.

نمایندگان خدمات شرکای تجاریِ تولیدکنندگان هستند.

یادداشت میثم ستوده مدیر خدمات طلایی پویا:

همانطور که مشتریان ولی نعمت و فروشندگان محترم شرکای تجاری کارخانجات تولیدی هستند، نمایندگان خدمات پس از فروش هم ولی نعمت و هم شرکای تجاری شرکت‌های تولیدکننده هستند.

با توجه به افزایش حقوق کارگران در ابتدای سال، باز هم شاهد هستیم که حق الزحمه و دستمزد نمایندگان خدمات پس از فروش همچنان بدون تغییر مانده و همچون سالهای گذشته باید ماه‌ها با همان حق الزحمه سال گذشته که از سوی شرکتها پرداخت میشد به کار خود ادامه دهند.

متاسفانه نمایندگان خدمات پس از فروش هیچ وقت دیده نمیشوند و شرکت‌های تولیدکننده فقط با شعارهای تبلیغاتی در رسانه‌ها مبنی بر حمایت از مصرف‌کننده که خیلی از این شعارها در حد همان شعار است و در عمل هیچ وقت به سرانجام نرسیده است و فقط جنبه تبلیغاتی داشته بدنبال دیده شدند هستند و فراموش کرده‌اند که نمایندگان خدمات پس از فروش مُبلّغ اصلی برند ما هستند و خواهند بود.

یادمان باشد نمایندگان خدمات پس از فروش ارتباط مستقیم با مشتریان و حتی فروشندگان ما دارند و میتوانند باعث رشد یا عدم رشد سازمان و برند ما باشند.

عدم پرداخت به موقع مطالبات جاری و حتی سالهای گذشته، عدم شفاف‌سازی مالی نمایندگان خدمات پس از فروش و همچنین عدم توجه به افزایش سالانه حق الزحمه این قشر زحمت‌کش موجب سودآوری برای خدمات پس از فروش شرکت‌های تولیدکننده نخواهد بود.

تولیدکنندگان محترم و فعالان حوزه لوازم خانگی نباید خدمات پس از فروش را به چشم هزینه نگاه کنند بلکه با ساز و کارهای مدرن و برنامه‌ریزی‌های مدوّن میتوانند از خدمات پس از فروش درآمدزایی داشته و حتی باعث رشد برند و سازمان خود شوند.

ما در سازمان خدمات طلایی پویا با حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سینور و تلاش‌های مستمر پرسنل سازمان همیشه سعی کردیم که با حمایت از نمایندگان خدمات طلایی پویا و پرداخت به موقع مطالبات و همچنین افزایش به موقع حق الزحمه و ارائه تعرفه دستمزدها حداکثر از ابتدای اردیبهشت ماه در هر سال و شفاف سازی مالی، ثابت کنیم که نمایندگان خدمات پس از فروش هم ولی نعمت و هم شرکای تجاری سازمان خدمات طلایی پویا هستند و ما مدیون زحمات شبانه روزی این عزیزان هستیم و خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *