پازوکی: استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی بروزرسانی شد
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از ۹۰درصد شدن استاندارد خدمات پس از فروش لوازمخانگی خبر داد.
به گزارش شبکه لوازم خانگی، اکبر پازوکی در خصوص آخرین وضعیت به روزرسانی استاندارد خدمات پس از فروش لوازمخانگی گفت:حدود ۳ الی ۴ ماه پیش یک جلسه در وزارت صمت تشکیل شد که خیلی از موارد برروز رسانی و تغییرات اساسی در این زمینه انجام شده است.
وی گفت: ولی در جلسه که در خصوص بروزرسانی استاندارد خدمات پس از فروش انجام شد مطرح شد که این استاندارد باید بروزتر و مدت استاندارد برخی از کالاها در مواداولیه، موتور و غیره اضافهتر شود.
به گفته رئیس اتحادیه لوازمخانگی، به طور کلی ۹۰درصد استاندارد خدمات پس از فروش لوازمخانگی به روز شده است.
پازوکی در خصوص کاهش کیفیت لوازم خانگی گفت: کیفیت کاهش پیدا نمیکند چرا که به ضرر تولیدکننده میشود چرا که کالایی که در سطح بازار میرود و به مشکل بخورد و به کارخانه مرجوع شود یک هزینه برای شرکت و از سوی دیگر باعث بدنامی کالا و شرکت خواهد شد.
وی گفت: امروز تولیدکنندگان به این نتیجه رسیدهاند که با تمام مشکلات اگر کالاهایشان کالای خوبی نباشد خودش متضرر میشود به طوری که در تولید مواداولیه سعی دارد بهترین باشد. الان زمانی که استاندارد لوازم خانگی به روزرسانی شده به لحاظ کیفیت مواداولیه و کالای استفاده شده خدمات به روز میشود، در حال حاضر برخی از قطعات لوازمخانگی از ۵سال به ۱۰سال گارانتی میکنند.
پازوکی عنوان کرد: در حال حاضر کیفیت کالاهی ایرانی قابل رقابت با سایر کالاهای دیگر است و جای هیچ شکی نیست توصیه ما این است که مردم و حتی همکاران از خرید و فروش کالاهای غیراستاندارد خوداری کنند./باشگاهخبرنگاران