سه شنبه , 10 تیر 1404 - 10:39 بعد از ظهر

پازوکی: تبلیغات صداوسیما از سراها کذب است

پازوکی: تبلیغات صداوسیما از سراها کذب است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های فروش اقساطی لوازم‌خانگی با تخریب چهره تولیدکنندگان قصد فروش اجناس خود را دارند، گفت: اگر راست می‌گویند که در تبلیغات یخچال‌های ایرانی دچار مشکل هستند مارک یخچال را نشان دهند.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، اکبر پازوکی با بیان اینکه به نظر میرسد تبلیغات صداوسیما بدون نظارت و کارشناسی پخش میشود، گفت: مدتی است که تبلیغی در صداوسیما پخش می‌شود که در آن نوه و عروس و داماد یک خانواده به منزل مادربزرگ و سر یخچال برای آوردن وسیله‌ای میروند که ناگهان در یخچال کنده می‌شود و اعضای خانواده از او می‌پرسند یخچال را از کجا خریدی مادربزرگ این خانواده می‌گوید از خیابان و آنها می‌پرسند چرا از خیابان خریدی، باید از این فروشگاه بخری!

وی افزود: به اعتقاد ما این نوع تبلیغات توهین به ۲۲هزار واحد صنفی و تمام تولیدکنندگان است و سوال این است که کدام شرکت یخچالی تولید کرده که در آن یخچال هنگام باز کردن کنده شود و در دست خریدار باقی بماند، چرا صداوسیما بر تبلیغات خود نظارتی ندارد؟ چه کسی میخواهد حق اصناف را بگیرد، آیا صدا و سیما قانونی برای تبلیغاتش ندارد و به هر آگهی که بیاید اجازه پخش می‌دهد؟

پازوکی گفت: ۸۰میلیون نفر جمعیت کشور این تبلیغ را مشاهده میکنند اما در نهایت ما باید پاسخ این تبلیغات کذب صدا و سیما را بدهیم. هر چند مردم اقبال بسیار خوبی از این فروشگاه‌ها نشان داده‌اند اما یک ماه در تلویزیون تبلیغ نکنند و بیلبوردی نداشته باشند تا ببینیم آیا باز هم با اقبال مردم روبرو میشوند؟

پازوکی ادامه داد: این حجم از تبلیغات باعث این میزان از توجه‌ها شده است نه اینکه این کالا ها کیفیت یا خدمات خاصی داشته باشند. متاسفانه شاهد آنیم که تبلیغات سوء علیه اصناف انجام میشود و خود را مرجع نرخ گذاری هم اعلام میکنند، سوال این است که چطور و از کجا مرجع تعیین قیمت شده‌اند؟

وی با گلایه از این رفتار فروشگاه‌های فروش اقساطی لوازم‌خانگی، گفت: کاسب ۶۰ساله نمیگوید من مرجع تخصصی برای نرخ گذاری هستم آنگاه این فروشگاه‌ها چطور ادعای کف قیمت داشته و بابت آن ضمانت میدهند این موضوع از نظر ما این یک تبلیغ سوء است./ایلنا

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *