چهارشنبه , 11 تیر 1404 - 4:50 قبل از ظهر

گزارش مالی سه ماه ال‌جی

گزارش مالی سه ماه ال‌جی

شرکت ال‌جی گزارش سه ماه اول سال۲۰۲۴ خود را منتشر کرد.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، طبق نتایج گزارش شده درآمد تلفیقی این شرکت در این بازه زمانی برابر با ۰۹/۲۱ تریلیون KRW و سود عملیاتی برابر با ۳۳/۱ تریلیون KRW بوده است. در سه ماه گذشته ال‌جی به بالاترین درآمد سه‌ماهه اول طی تاریخ فعالیت خود دست‌یافت. پیاده‌سازی مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه‌ای مانند خدمات عضویت در کنار گسترش عملیات B2B کارایی و نقش حیاتی خود را در غلبه بر چالش‌هایی مانند تأخیر در احیای تقاضای بازار به‌خوبی اثبات کردند. استراتژی محصول ال‌جی در واکنش به قطبی شدن تقاضای بازار مبنی بر گسترش و ارتقای طیف محصولات و تنوع قیمتی در سری‌های تولید انبوه بسیار مؤثر واقع شد.

این استراتژی در کنار تعهد این شرکت به حفظ مزایای رقابتی قدرتمند در بازار محصولات پریمیوم با تأکید بر عوامل منحصربه‌فردی نظیر هوش مصنوعی نقشی اساسی در دستیابی به ارقام چشمگیر ذکر شده داشت.

سود عملیاتی سه‌ماهه اول برای پنجمین سال پیاپی از سال۲۰۲۰ تا کنون از یک تریلیون وون کره جنوبی فراتر رفت. تجارت محتوا و خدمات ال‌جی که از صدها میلیون دستگاه توزیع شده این شرکت در سطح جهان به عنوان یک پلتفرم در کنار فروش D2C استفاده می‌کند، باعث رشد کیفی و افزایش نقش این تجارت در ایجاد سود عملیاتی این شرکت می‌شود. اقداماتی نظیر تخصیص منابع، تثبیت هزینه‌های لجستیک و مواد خام و تضمین انعطاف‌پذیری سیستم عملیاتی تولید جهانی نیز در حفظ ثبات بهره‌وری نقش داشتند.

در تجارت لوازم‌خانگی و سیستم‌های تهویه‌مطبوع، محصولات جدیدی مانند سیستم مراقبت از البسه  LG Styler، LG WashCombo All-in-One و LG WashTower با دریافت بازخورد مثبت از بازار رشد قابل‌توجهی را ایجاد کردند. استراتژی گسترش خطوط تولید انبوه منطقه‌ای برای پاسخ به ویژگی‌های منطقه‌ و تغییرات در تقاضای بازارهای بین‌المللی موفقیت‌آمیز بود. این شرکت تجارت B2B خود شامل HVAC، لوازم‌خانگی توکار و تولید قطعات را نیز گسترش می‌دهد.

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *