یوسفی: مشتری مداری و توسعه از اولویتهای شرکت راک
مدیرعامل شرکت راک گفت: مشتری مداری و توسعه پایدار از اولویتهای اصلی شرکت آسیاب کار صنعت(راک) است.
به گزارش شبکه لوازم خانگی، اسدالله یوسفی در حاشیه نمایشگاه لوازم خانگی تهران با اشاره به پیشینه این مجموعه اظهار کرد: از سال1372، فعالیت خود را در زمینه صادرات و واردات آغاز کردیم و از سال1378 با ورود به بازار رقابتی لوازم خانگی و صوتی و تصویری، رشد چشمگیری داشتهایم. با تکیه بر شبکه گستردهی خدمات پس از فروش که در حال حاضر ۳۶۰نمایندگی در سطح کشور شامل ۱۸۰نماینده در قسمت صوتی و تصویری و ۱۸۰نماینده در بخش لوازم خانگی رسیده است، توانستهایم جایگاه خود را در این بازار تثبیت کنیم.
یوسفی با تاکید بر اهمیت کیفیت بالا و خدمات پس از فروش، این دو عامل را کلید ماندگاری و موفقیت یک واحد تولیدی صنعتی دانست.
وی تصریح کرد: رضایت مشتریان به عنوان ارزشمندترین دارایی هر کسبوکار، همواره در اولویت فعالیتهای شرکت بوده است. هدف ما تولید و عرضه محصولاتی است که شایسته نام ایران و ایرانی باشد. تجربه نشان داده است که مصرفکنندگان ایرانی به کالاهای باکیفیت علاقهمند بوده و از آنها استقبال میکنند. این موضوع، همواره مورد توجه صنعتگران سراسر جهان قرار داشته است.
یوسفی تاکید کرد: ما با بهرهگیری از واحد تحقیق و توسعه، گامهای مؤثری در جهت ارتقاء مستمر کیفیت محصولات خود برداشتهایم. شرکت ما با تعهد به نوآوری و ارائه محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت، به دنبال ایجاد تجربهای لذتبخش برای مشتریان خود است. با بهرهگیری از دانش و فناوری روز دنیا، ما در تلاشیم تا به عنوان یک مرجع قابل اعتماد و پیشرو در صنعت لوازم خانگی شناخته شویم. رضایت مشتری و توسعه پایدار، محور اصلی فعالیتهای ما هستند.
وی با بیان اینکه شرکت آسیاب کار صنعت با تکیه بر دانش فنی روزآمد و نوآوری مستمر، موفق به تولید طیف گستردهای از محصولات خانگی هوشمند شده است؛ اظهار کرد: از جمله این محصولات میاوان به اتو پرس هوشمند و اتوی بخار مجهز به سنسور ایمنی پیشرفته اشاره کرد. این محصولات با بهرهگیری از فناوریهای نوین، ایمنی و کارایی بینظیری را برای کاربران به ارمغان آوردهاند.
مدیرعامل شرکت راک گفت: سیستم قطع خودکار هوشمند در مواقع اضطراری، یکی از ویژگیهای برجسته این محصولات است که خیال کاربران را از بابت ایمنی کامل آسوده میکند.
وی با اشاره به چالشهای پیش روی شرکت، کاهش سهمیهها و پیچیدگی فرایندهای ترخیص گمرکی را دو عامل اصلی تأثیرگذار بر فعالیتهای تجاری دانست.
یوسفی در پایان گفت: شرکت ما از پیشگامان تولید LEDهای ضدضربه در کشور بوده و به عنوان تنها تامین کننده این محصول در بازار داخلی شناخته میشود.