تولیپس به دنبال صادرات
مدیرعامل شرکت ناسیونال ایران گفت: به دنبال برندسازی برای ورود به بازار جهانی هستیم.
به گزارش شبکه لوازم خانگی، شاهین علیمحمدی روز گذشته طی یک کنفرانس خبری با اشاره به اینکه این شرکت در سال۱۳۴۱ به عنوان نخستین شرکت لوازم خانگی با همکاری ژاپنی ها آغاز بهکار کرد، گفت: سی درصد شرکت متعلق به ژاپن و ۷۰درصد متعلق به ایرانیها بود و دههها ادامه یافت، هرچند در ابتدای تحریمها همکاری تضعیف شد اما این همکاری تا دور دوم تحریمها ادامه یافت و بعد از خروج شرکت ژاپنی از ایران و در راستای تقویت برند ایرانی، فعالیت ها ادامه یافت.
علیمحمدی با بیان اینکه محصولات ناسیونال در طول زمان تغییر نام داده است، اظهار کرد: ابتدای فعالیت محصولات به نام ناسیونال ایران عرضه میشد و بعد از تغییر نام ناسیونال به نام پاناسونیک عرضه میشد و در نهایت با برند ملی تولیپس به بازار معرفی شد.
وی با تاکید بر اینکه بعد از ترک ژاپنیها تعداد محصولات از ده محصول به ۶۰ مورد افزایش یافت، اظهار کرد: کیفیت ساخت ایران ارتقا یافته و معتقدیم در کنار تقویت شبکه فروش باید تبلیغات هم بهبود پیدا کند.
علیمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر سهم خوبی از بازار لوازم خانگی کوچک داریم، گفت: از این رو امروز به دنبال برندسازی برای ورود با بازار جهانی هستیم.
مدیرعامل شرکت ناسیونال ایران با بیان اینکه تیم بازاریابی خود شرکت خلاق است، اظهار کرد: در سالهای گذشته تبلیغات تولیپس توسط تیم خود شرکت انجام شد و با وجود همکاری با مات تیم تبلیغاتی شرکت به فعالیت خود ادامه خواهد و مات نقش سوپروایزر برای تیم مارکتینگ تولیپس خواهد داشت.