سامسونگ میخواهد نبض بازار لوازم خانگی اروپا را در دست بگیرد
عملکرد بسیار خوب محصولات سری Bespoke AI سامسونگ باعث شده است این شرکت بهفکر تسلط بر بازار لوازم خانگی اروپا باشد.
به گزارش شبکه لوازم خانگی، سامسونگ با افزودن هوش مصنوعی به جدیدترین لوازم خانگی خود، این محصولات را هوشمندتر و کارآمدتر کرده و فروش آنها را بالاتر برده است. سامسونگ حالا قصد دارد با تکیه بر استقبال خریداران، فروش لوازم خانگی را در بازارهای پررونق اروپا افزایش دهد. این شرکت سهم قابل توجهی در بازار لوازم خانگی کرهی جنوبی و همچنین بازارهای دیگری مثل ایالات متحده بهدست آورده است.
سامسونگ یکی از برندهای پیشرو لوازم خانگی در آمریکا بهشمار میرود و اکنون بهدنبال تسلط بر کشورهای اروپایی است؛ جایی که بازار لوازم خانگی با ارزش ۲۵میلیارد دلار، بیش از یکسوم بازار جهانی ۶۰میلیارد دلاری این حوزه را تشکیل میدهد.
سامسونگ در نمایشگاه یوروکچینا ۲۰۲۴ که یکی از بزرگترین رویدادهای مرتبط با لوازم آشپزخانه در جهان محسوب میشود، حضور دارد. این شرکت غرفهای به وسعت ۹۶۴مترمربع در رویداد مذکور برپا کرده است تا جدیدترین لوازم خانگی خود و نحوه کارکرد آنها با اکوسیستم SmartThings را بهنمایش بگذارد.
لوازم خانگی جدید Bespoke AI سامسونگ در مرکز توجه غرفهی یوروکچینا ۲۰۲۴ این شرکت قرار دارند. سامسونگ همچنین محصولات جدیدی را متناسب با سبک زندگی اروپایی معرفی کرده است که ازجمله میتوان به یخچال هوش مصنوعی Family Hub با نمایشگر ۳۲ اینچی و اجاقگاز Anyplace با نمایشگر لمسی ۷ اینچی اشاره کرد.
لباسشویی سامسونگ Bespoke AI Combo از نمایشگر ۷ اینچی بهره میبرد و اطلاعات مفیدی را نمایش میدهد. این صفحهنمایش به کاربران اجازه میدهد هنگام استفاده از ماشین لباسشویی بدون دخالت دست، تماس تلفنی برقرار کنند.
سامسونگ در بازار اروپا با چالشهایی مواجه شده است، زیرا شرکتهای ریشهدار و قدرتمندی مثل بوش، Miele و الکترولوکس در این بازار حضور دارند. شرکتهای چینی مانند هایر و TCL نیز طی سالهای اخیر تمرکز زیادی روی بازارهای اروپایی داشتهاند و این موضوع کار سامسونگ را برای تسلط بر بازار مذکور سختتر میکند.