سه شنبه , 10 تیر 1404 - 4:55 بعد از ظهر

ایده تجاری‌سازی لباسشویی اسنوا برگزیده جشنواره نوآوری

ایده تجاری‌سازی لباسشویی اسنوا برگزیده جشنواره نوآوری

ایده تجاری‌سازی شده لباس‌شویی wash in wash از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، برگزیده جشنواره ملی نوآوری ایرانی به انتخاب دانشگاه شریف شد.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، ایده ماشین لباسشویی واش‌این‌واش اسنوا با تکنولوژی ضدعفونی با گاز اوزن(Blue shine) که به مرحله تجاری‌سازی و فروش رسیده است، در هفتمین جشنواره ملی نوآوری ایرانی و از سوی دانشگاه شریف، به عنوان ایده برتر در سال ۱۴۰۱ انتخاب و حائز دریافت گواهینامه و لوح زرین جشنواره شد.

ساناز منصف، مدیر واحد نوآوری اسنواتک(مرکز نوآوری و توسعه فناوری انتخاب الکترونیک) در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی دانشگاه شریف که با حضور مدیران این دانشگاه و مدیران بخش‌های تحقیق و توسعه صنایع و شرکت‌های مختلف برگزار شد، به نمایندگی از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، لوح زرین جشنواره را دریافت کرد.

بوزدایی، افزایش عمر لباس، کاهش زمان شست‌وشو و کاهش مصرف انرژی از ویژگی‌های تکنولوژی ضدعفونی با اوزن(Blue shine) و همچنین امکان اضافه کردن لباس حین شست‌وشو با مصرف انرژی ۶۰درصد بهینه‌تر از حالت استاندارد از ویژگی‌های مدل واش‌این‌واش اسنوا است.

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *