با خرید لوازم خانگی وینسنت، پیروزی از آن شما خواهد بود.
مدیر بازاریابی وینسنت با اشاره به شعار این برند و معنای لغوی آن، اذعان داشت: وینسنت از زمان تصمیم به خرید تا حتی پس از آن، همواره در تلاش است تا حس پیروزی در وجود مصرفکنندگان و نمایندگان فروش ایجاد شود.
علی عباسی در گفتگو با شبکه لوازم خانگی افزود: این تجربه پیروزمندانه از طریق سهولت در استفاده از محصولات و ارائه خدمات نصب در کنار دیگر خدمات پس از فروش کارآمد در سراسر کشور با همکاری شکوفا الکتریک سرویس میسر گردیده است.
عباسی ضمن معرفی برند وینسنت، گفت: شرکت شکوفا بالغ بر چهار دهه است که سابقهی روشنی در تولید، پخش و همکاری با برندهای مطرح دنیا دارد. وینسنت نیز با تکیه بر همین سوابق و پشتوانه خلق شده و این برند از تجربه همکاری شرکت شکوفا و فیلیپس متولد شده است.
وی ادامه داد: خدمت پس از فروش محصولات وینسنت به مدت ۱۸ تا ۲۴ماه توسط شرکت “شکوفا الکتریک سرویس” انجام میگیرد. شکوفا الکتریک سرویس همچنین ارائهدهنده گارانتی محصولات فیلیپس و گُرنیه در ایران است. مسئله خدمات پس از فروش برای ما از اهمیت ویژهای برخوردار است به همین خاطر میزان رضایت مشتریان حداقل تا ۳ماه پس از خرید بررسی میشود تا بتوانیم بهترین خدمات را به مصرفکنندگان گرامی وینسنت ارائه نماییم.
مدیر مارکتینگ وینسنت همچنین عنوان کرد: دی ماه امسال، وارد سومین سال تولید محصولات برند وینسنت میشویم. ما در وینسنت با بررسی و شناخت بیشتر نیاز و تقاضای نمایندگان فروش و مصرفکنندگان در حال توسعه هر چه بیشتر سبد کالایی خود هستیم. وینسنت تا به حال محصولاتی همچون تلویزیون، جاروبرقی، اتوبخار، غذاسازهای حرفهای، گوشت کوب برقی، خردکن، ست مخلوط کن، توستر، قهوهساز، کتری برقی و محصولات برقی شخصی مانند سشوار را به بازار عرضه کرده و به خوبی توانسته رضایت مصرفکنندگان را تا حد بسیار زیادی کسب نماید.