در اسنوا با تحلیل بازار، استراتژیهای فروش مناسب گروه محصولات مختلف را تعیین میکنیم.
مدیرکل فروش فرانچایز و بازار اسنوا گفت: ما در شرکت اسنوا با تحلیل بازار و شناخت نیازهای مشتریان، استراتژیهای فروش مناسب را برای گروه محصولات مختلف تعیین میکنیم.
روحالله معمار در حاشیه نمایشگاه تبریز در گفتوگو با شبکه لوازم خانگی پیرامون فروش فرانچایز در شرکت اسنوا اظهار داشت: اعطای نمایندگی فرانچایز با هدف توسعه فروشگاههای زنجیرهای اسنوا و ارائه محصولات لوازم خانگی باکیفیت و قیمت مناسب به مصرفکنندگان صورت میگیرد و راهاندازی و مدیریت بیش از ۸۰۰فروشگاه فرانچایز فعال در برند اسنوا، فروش متنوع و یکسان به مصرفکنندگان در سراسر کشور در این راستا بوده است.
وی عنوان کرد: شرکت اسنوا با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته و نوآوری در طراحی و تولید محصولات، همواره در تلاش است تا نیازهای مشتریان را برطرف کند و به عنوان یکی از برندهای معتبر و مورد اعتماد در صنعت لوازم خانگی کشور شناخته شود.
معمار ادامه داد: اسنوا با تمرکز بر کیفیت بالا و قیمت رقابتی محصولات خود، توانسته است تا جایگاه قوی در صنعت لوازم خانگی کشور داشته باشد.
مدیرکل فروش فرانچایز و بازار اسنوا بیان کرد: ما در شرکت اسنوا با تحلیل بازار و شناخت نیازهای مشتریان، استراتژیهای فروش مناسب را برای گروه محصولات مختلف تعیین میکنیم. از جمله استراتژیهای فروش اسنوا میتوان به تعیین قیمت مناسب برای محصولات، ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه به مشتریان، تبلیغات جذاب و خلاقانه، ارائه خدمات پس از فروش عالی و ایجاد روابط دوطرفه مثبت با مشتریان اشاره کرد.
وی تاکید کرد: امروزه خوشبختانه با استفاده از این استراتژیها توانستهایم بازار فروش نمایندگان خود را گسترش داده و مشتریان جدیدی را برای آنها جذب کنیم. همچنین باتوجه به کسب حداکثری رضایت مشتریان توانستهایم روابط بلندمدت و مثبتی را با آنها برقرار کنیم و بهبود عملکرد و افزایش سودآوری را برای فرانچایزگیرندگان خود شاهد باشیم.