سه شنبه , 10 تیر 1404 - 5:02 بعد از ظهر

شکراللهی: سیستم بازاریابی هدفمند در راستای افزایش تولید

شکراللهی: سیستم بازاریابی هدفمند در راستای افزایش تولید

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت در سفر به استان مرکزی گفت: نیاز اساسی واحدهای تولید لوازم خانگی علاوه بر تزریق سرمایه در گردش، سیستم بازرگانی و بازاریابی هدفمند است که باید در جهت افزایش میزان تولید و فروش محصول در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، محسن شکراللهی در حاشیه سفر به استان مرکزی و بازدید از واحدهای تولیدی لوازم خانگی در ساوه افزود: تولید لوازم خانگی بزرگ، متوسط و کوچک در استان مرکزی میتواند این استان را به یکی از قطب‌های تولیدی لوازم خانگی در کشور تبدیل کند.

همچنین مدیران واحدهای تولیدی لوازم خانگی ساوه در نشستی با مدیرکل صنایع لوازم خانگی وزارت صمت مسائل و مشکلات این حوزه صنعت را از جمله سرمایه در گردش، بالا بودن قیمت تمام شده با توجه به افزایش قیمت مواداولیه که منجر عدم رقابت با محصولات تولیدی مشابه و… را مطرح کردند./چشمبراه

مطلب پیشنهادی

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید

ارزش بازار سامسونگ به کمترین حد در ۹سال اخیر رسید ارزش بازار سامسونگ به‌دلایل مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *