پاسخگویی به سوالات و دغدغههای شما با حفظ رازداری و امانت
تماسها و پیامهای متعددی به صورت روزانه از طرف مصرفکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی سراسر کشور با شبکه دریافت میگیرد.
از خانم خانهداری که بین خرید چرخخیاطی از سه برند مختلف سردرگم شده است و نیاز به مشاوره دارد و مصرفکنندهای که یخچالی خریداری کرده و با مشکلاتی مواجه شده است تا فروشگاهی که احساس میکند به او اجحاف شده است و کارمندی که نگرانی خاصی دارد.
کارشناسان شبکه لوازم خانگی با علم بر این نکته که بهترین محصولات نیز با رقمی از خرابی و اشکلات مواجه هستند، با رعایت کامل حفظ اسرار شرکتها و حریم خصوصی مصرفکنندگان، فروشگاهها و کارمندانِ شرکتها به پرسشها، ابهامات و نگرانیها پاسخ دقیق داده و مشکلات را پیگیری میکنند.
شما نیز عضو شبکه لوازم خانگی ایران باشید…
پن: از شرکتهایی که رابط جهت دریافت گزارش پیامها و تماسهای مرتبط(با رعایت کامل اسرار و حریم خصوصی افراد) ندارند نیز درخواست میشود تا فردی را در این زمینه به شبکه معرفی نمایند تا امکان انتقال سریعتر گزارشات و انتقادات فراهم باشد.