شنبه , 29 خرداد 1400 - 4:55 بعد از ظهر

به مناسبت ۲۵سالگی سام سرویس/آزمون مسئولیت اجتماعی همزمان با شیوع کرونا

سام سرویس امروز ۲۵ ساله شد، شرکتی فعال و نام آشنا در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان برندهای سامسونگ و سام که در بیست و پنج سالگی با دو آزمون بزرگ روبرو شد.

ربع قرن فعالیت شرکت سام سرویس با دو آزمون بزرگ همزمان شد. شرایط سخت پیش آمده پس از خروج امریکا از برجام و مشکلات ناشی از تامین قطعات مورد نیاز مصرف کنندگان برند سامسونگ از یک سو، و وضعیت ناشی از شیوع کرونا از سوی دیگر، تعهد و مسئولیت‌پذیری این مجموعه را دو چندان ساخت.

سام سرویس همزمان در دو جبهه مبارزه با تحریم‌ها و مبارزه با کرونا وارد میدان شد و ضمن عمل به تعهدات حرفه‌ای خویش، نیازهای بهداشتی بخشی از اقشار آسیب‌پذیر را نیز تامین نمود.

مواد ضدعفونی‌کننده ساکنان کوره‌های آجرپزی اطراف تهران و زندان فشافویه تا دورترین مناطق مرزی کشور از طریق سام سرویس و گروه سام به صورت رایگان تولید و توزیع شد.

شبکه لوازم خانگی این روز را به مدیران و نیروهای خدمات سام سرویس در سراسر کشور تبریک می‌گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *