چهارشنبه , 14 آذر 1403 - 1:21 بعد از ظهر

تحقیقات مشترک کالج لندن، مادرید و دانشگاه کالیفرنیا در خصوص تلویزیون‌های هوشمند

تحقیقات مشترک کالج لندن، مادرید و دانشگاه کالیفرنیا در خصوص تلویزیون‌های هوشمند

براساس تحقیقات مشترک توسط پژوهشگران کالج لندن، مادرید و دانشگاه کالیفرنیا؛ تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و ال‌جی، از فناوری شناسایی خودکار محتوا برای جمع‌آوری داده‌های کاربران استفاده میکنند.

به گزارش ماتریکس، تحقیقات مشترک توسط پژوهشگران کالج لندن، مادرید و دانشگاه کالیفرنیا نشان داده است که تلویزیون‌های هوشمند، به‌ویژه تولیدات سامسونگ و ال‌جی، از فناوری شناسایی خودکار محتوا (ACR)برای جمع‌آوری داده‌های کاربران استفاده میکنند.

تحقیقات مشترک توسط پژوهشگران کالج لندن، مادرید و دانشگاه کالیفرنیا نشان داده است که تلویزیون‌های هوشمند، به‌ویژه تولیدات سامسونگ و ال‌جی، از فناوری شناسایی خودکار محتوا(ACR) برای جمع‌آوری داده‌های کاربران استفاده میکنند.

این فناوری اسکرین‌شات‌های مکرر از محتوای در حال نمایش روی تلویزیون میگیرد و آن‌ها را با یک پایگاه داده عظیم از رسانه‌ها و تبلیغات مقایسه میکند. این فرآیند حتی هنگام استفاده از دستگاه‌های خارجی مانند پورت HDMI یا در حالت غیرفعال بودن هوش تلویزیون نیز انجام می‌شود.

اطلاعات جمع‌آوری‌شده شامل عادت‌ها تماشای کاربران است که به بازاریاب‌ها اجازه می‌دهد تبلیغات هدفمند ارائه دهند. به‌رغم وجود تنظیمات حریم خصوصی در برخی دستگاه‌ها، این فناوری معمولاً به جمع‌آوری داده‌ها ادامه می‌دهد، که نگرانی‌های جدی در زمینه حریم خصوصی ایجاد کرده است. این داده‌ها در صنایع تبلیغاتی بسیار ارزشمند هستند و تنها در سال۲۰۲۲ حدود ۱۸.۶میلیارد دلار از این اطلاعات برای تبلیغات هزینه شده است.

مطلب پیشنهادی

رکود و تبلیغات سراها؛ هم‌آوایی مرگبار برای کسبه لوازم خانگی

رکود و تبلیغات سراها؛ هم‌آوایی مرگبار برای کسبه لوازم خانگی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *