شنبه , 29 خرداد 1400 - 4:02 بعد از ظهر

کائینی: بومی‌سازی، رقابت‌پذیری و تنوع‌سازی سه هدف ما در برند جی‌پلاس است./در یک فضای سالم حق انتخاب برای مردم را بالا ببریم.

کائینی: بومی‌سازی، رقابت‌پذیری و تنوع‌سازی سه هدف ما در برند جی‌پلاس است./در یک فضای سالم حق انتخاب برای مردم را بالا ببریم.

مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران گفت: بومی‌سازی، رقابت‌پذیری محصولات با حفظ کیفیت و تنوع‌سازی در محصولات برنامه ما در برند جی‌پلاس است و تلاش داریم تا در یک فضای تخصصی و سالم با سایر رقبا حق انتخاب را برای مردم بالا ببریم.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، امیرعباس کائینی در حاشیه افتتاح برندشاپ جی‌پلاس در امین حضور اظهار داشت: افتتاح برندشاپ جی‌پلاس در امین حضور در حقیقت توسعه فروشگاه قبلی بود که تصمیم گرفتیم با توجه به تنوع گروه محصولات جی‌پلاس فضای بزرگتری را برای مصرف کننده ایجاد کنیم.

ایشان عنوان کرد: در برند جی‌پلاس با تمام فراز و نشیب‌ها و با همت و تلاش همکارانم در شرکت گلدیران توانستیم در دوسال گذشته حضور فعالی در بازار داشته باشیم و از این پس در راستای سیاست‌های وزارت صمت در جهت بومی‌سازی و رقابت‌پذیری محصولات با حفظ کیفیت و تنوع‌سازی در محصولات را داشته باشیم و این برنامه ما در برند جی‌پلاس است.

وی ادامه داد: تمرکز اصلی ما در توسعه برندشاپ‌ها در شبکه فروشندگان و نمایندگان جی‌پلاس خواهد بود.

مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران تاکید کرد: مهمترین نکته‌ای که در دستور کار ما قرار دارد، افزایش حق انتخاب برای مصرف کننده است، ما در برند جی‌پلاس به دنبال این هستیم تا در یک فضای تخصصی و سالم با سایر رقبا حق انتخاب را برای مردم بالا ببریم.

کائینی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که اگر فضای رقابتی و سالم در صنعت لوازم خانگی فراهم شود به افزایش کیفیت محصولات منجر خواهد شد و مردم از این رقابت نفع اصلی را خواهند برد.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

اسنوا چگونه تجربه خرید لوازم خانگی را تغییر میدهد؟

اسنوا چگونه تجربه خرید لوازم خانگی را تغییر میدهد؟ پارادایم‌های رقابت در بازارها و رفتارهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *