پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 0:48 قبل از ظهر

220نمایندگی خدمات تلویزیون‌های وینسنت در سراسر کشور

220نمایندگی خدمات تلویزیون‌های وینسنت در سراسر کشور

مدیرعامل شرکت شکوفا الکتریک سرویس گفت: 220نمایندگی خدمات پس از فروش تلویزیون‌های وینسنت در سراسر کشور فعال است.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، کیفیت بالای خدمات پس از فروش لوازم خانگی و کالاهای صوتی و تصویری یک مزیت عمده در بازار لوازم خانگی کشور به حساب می‌آید و به همین منظور گفتگویی را با مدیرعامل شرکت شکوفا الکتریک سرویس و در رابطه با فعالیت‌های این شرکت و خدمات پس از فروش برند وینسنت انجام دادیم.

احسان حسینی با اشاره به تاریخچه این شرکت، بیان کرد: «شرکت شکوفا الکتریک سرویس فعالیت خود را در سال1384 در زمینه ارائه خدمات پس از فروش لوازم شخصی تولید شده توسط یکی از بهترین برندهای دنیا آغاز کرد و پس از مدتی به دلیل رسیدن به اهداف خود در این زمینه، ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی کوچک و لوازم صوتی و تصویری را نیز به مجموعه فعالیت های خود اضافه نمود».

حسینی در رابطه با تحقق این اهداف گفت: «توجه به رضایت مشتری و پایه ریزی اولیه شرکت بر اساس اصول مشتری مداری باعث گردید تا شکوفا الکتریک سرویس از همان ابتدا تنها به خدمات پس از فروش اکتفا نکرده و با برداشتن گامی بلندتر، توجه خود را به مراقبت پس از خدمات نیز معطوف نماید. جهت نیل به این مهم کلیه پرسنل این شرکت سعی نموده‌اند تا پس از ارائه هرگونه خدمات، ارتباط خود را با مشتری قطع ننموده و ضمن اطمینان یافتن از رضایت تمامی مشتریان از خدمات دریافتی، همواره گوش شنوای صدای آن‌ها باشند».

حسینی افزود: در سال1394 این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش محصولات خانگی بزرگ شامل یخچال، فریزر، لباسشویی، هود، اجاق گاز و فر برقی، فصل جدیدی را در فعالیت‌های خود آغاز کرد. از آن زمان تا به امروز، انتقال تجربیات شرکت‌های فعال در این زمینه نه تنها باعث تکرار و تداوم موفقیت‌های گذشته شکوفا الکتریک سرویس شده است، بلکه با رویکرد مبتنی بر افزایش مستمر رضایت مشتری، این شرکت هر روز به اهداف از پیش تعیین شده خود که همانا ارائه خدمات در سطح عالی‌ترین استاندارد‌های جهانی میباشد نزدیکتر می‌‌شود.

مدیرعامل شکوفا الکتریک سرویس وجود مرکز ارتباط با مشتریان، انبار مجهز و به روز قطعات یدکی، نرم افزار جامع خدمات پس از فروش، و امکانات کارگاهی، آموزشی و فنی پیشرفته را از جمله مواردی دانست که به واسطه آن شرکت شکوفا الکتریک سرویس توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه خدمات و سرویس‌های ویژه به مشتری معرفی کند.

حسینی در رابطه با خدمات پس از فروش برند وینسنت، عنوان کرد: در حال حاضر شبکه خدمات پس از فروش وینسنت شامل 220نماینده خدمات تلویزیون و 80نماینده لوازم خانگی در سراسر کشور دایر است و مشتریان محصولات وینسنت برای دریافت هرگونه دریافت خدمات نصب و یا تعمیر تلویزیون و لوازم خانگی وینسنت کافیست با شماره تلفن 021-2865 تماس حاصل نمایند؛ کارشناسان شرکت با توجه به موارد مطرح شده به بهترین روش پاسخگوی ایشان خواهند بود.

مدیرعامل شکوفا الکتریک سرویس همچنین در رابطه با چشم‌انداز پیش روی این شرکت، تاکید داشت: این شرکت در نظر دارد با رویکردی عملگرایانه نسبت به کلیه تعهدات خود در دوره ضمانت و پس از آن، خدماتی سریع و مطمئن در سراسر کشور و در تمام عمر محصول به مشتریان خود ارائه نماید تا فروشندگان و مصرف کنندگان، ضمانت این شرکت را به عنوان یکی از مهمترین عوامل انتخاب کالا مدنظر قرار دهند.

مطلب پیشنهادی

قطعات یدکی ادمیلسون جداگانه عرضه می‌شود./لوازم خانگی ادمیلسون ۳ماه گارانتی تعویض دارد.

قطعات یدکی ادمیلسون جداگانه عرضه می‌شود./لوازم خانگی ادمیلسون ۳ماه گارانتی تعویض دارد. مدیرعامل شرکت ادمیلسون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *